2013年9月13日 星期五

望月

中秋又來了,
又係時候買些應節食品,
大家可能會奇怪,
點解唔自己整呢?
又真係好奇,
我一點想整月餅的意欲都沒有,
唔知係唔係細個時見爺爺整得多唔想整,
他是開餅店的,
不過走難落了香港就沒有再開店了,
但每年都會在家整,
他的餅模我爸仍然留著哦~
上個月同事仔幫我訂了望月的奶皇月,
自從上年吃過後,
深深地覺得它好吃過半島,
價錢又合理,
如果WALK IN買要排兩小時,
好在訂了兩盒,
一盒送給6299,
一盒送回娘家,
祝你們中秋快樂~

2 則留言:

  1. 同意!今年我都有買!其實喺朋友幫我訂……………. 嘻

    回覆刪除
    回覆
    1. 好味呀,比半島更好,,出年都要訂

      刪除