2013年9月8日 星期日

再遊迪欣湖

先講講蕃茄BB上PLAYGROUP的情況,
上星期六照樣是爸爸帶他入課室,
大約15分鐘所有家長都出來,
但他們一開門時就比蕃茄BB見到我,
唉......咁就衰左,喊到放學,下星期我唔同佢去了,
最多接放學啦!

放學後我們約了朋友仔去迪欣湖,
蕃茄BB全程車上睡,剛好到迪士尼站就醒。

朋友的女兒大蕃茄BB一歲,樣子甜美,
是一個可人兒,兩個小朋友都玩得好開心,
回程時朋友的女兒已入睡,但手抱一個快3歲的都幾大件事!










7 則留言:

  1. 影相覺得茄B好大個仔!

    回覆刪除
    回覆
    1. 他真係大個左好多,不過近日經常扭計,小小不如他意就大喊發脾氣,都唔知點教好!

      刪除
    2. 慢慢來,要有耐性。我都仲學緊!我而家有用goole+啦!
      留言可以顯示番blog名

      刪除
  2. 而家去熱唔熱?
    我七月去, 曬到死

    回覆刪除