2013年10月6日 星期日

啟思面試

繼上年見N1失敗後,
作為媽媽的我今年都不敢怠慢,
大包圍申請,
相信總有一間會收,
收到啟思的INTERVIEW通知,
2013年10月5日早上11時,
時間好好,IN完回家就可以午睡。

我們大約10:45分去到,都不算好多人,
大約排了20分鐘就可以入內,
啟思的面試是用全廣東話,
小孩同家長被分到不同的課室內等待老師,
蕃茄BB一入內就不停走去不同的地方玩玩具,
終於到我們了

老師 : 小朋友你叫咩名呀
蕃茄BB : 禮禮(當然是音不準)
老師 : 老師呢度有D積木,你可唔可以幫老師砌呀?
蕃茄BB二話不說就砌完(他平時也日日砌喇)
老師 : 老師呢度有本書,呢個係咩色呀?
蕃茄BB : 諗了一陣,唔係好識答!
老師 : 咁呢樣又係咩黎架?
蕃茄BB : 樹(歪哂音........)
老師 : 我呢度有D食物,呢D係咩黎架? (假粟米同提子)
蕃茄BB : 米
老師 : 你喜歡吃嗎?
蕃茄BB假裝在吃
老師 : 老師這裡有架車車,你幫我放D人上車車可以嗎?
蕃茄BB當然無問題啦~
老師 : 好喇,今日見完喇,你幫老師推好椅子啦
蕃茄BB好怏咁推哂全部椅同BYE BYE老師。

*後記*
課室外面有一些車車同遊樂場玩具,
蕃茄BB當然要玩一會,
一支箭衝了去坐車,
點知有個妹妹好惡,
不斷拉蕃茄BB件衫領要他走開,
那位妹妹完全失控,
幸好有位老師在埸拉開了她,
但蕃茄BB已經哭了,
我只好安慰他,
我當時完全見唔到她的父母,
直至走都唔見,真奇怪,
現在D女仔真係好惡!


Interview完後我們去了行一會,
蕃茄BB的情緒也好了一點,
午睡後蕃茄爸爸還帶了他去playroom玩。



沒有留言:

張貼留言