2014年2月19日 星期三

遊澳門

想不到蕃茄BB出世後居然去了兩次澳門,
對上一次是為了水舞間,
今次就因為好運在公司ANNUAL DINNER時抽中PACKAGE,
就當是一個小小旅行,
同蕃茄BB去行下玩下啦~

今次PACKAGE包金沙城喜來登酒店連早餐,
酒店很舒適(現在澳門D酒店間間都舒適架啦,不過價格就.......)
我們12時到達已經可以取房間,
之後就周圍行下食下,
在大三巴試食杏仁餅,
蕃茄BB第一次食,
食了好幾塊,
又食鳳凰卷同豬肉乾,
飽哂~



 第一天晚上為了方便回酒店,
我們選擇了在酒店一間意大利餐廳食飯(Bene),
叫了海鮮併盤,意大利麵同簿餅,
好好味,價錢一點也不貴,
但有一流水準~
(哎呀,無相要後加!)
飯後往了威尼斯人閒逛再回酒店休息~

第二天早上,
可能我們把窗廉拉上,
蕃茄BB居然舒服到唔知要起床,
但一拉開就醒過來了~
好喇BB,要去嘆早餐喇,
酒店早餐當然是自助型式,
好豐富,有中有西,任君選擇,
還有大量水果,正~

食飽飽,乘的士去了澳門大熊貓館,
可惜蕃茄BB對熊貓無興趣,
可能覺得佢唔郁唔好玩!
外面還有猴子及猿猴,
蕃茄BB比較喜歡牠們多一點!


回酒店後行了一會酒店內的商場,
原來有一間好大的兒童店,
內裡有童裝有玩具,
蕃茄BB在裡面周圍走周圍玩,
樂透極,
回酒店取行李,
蕃茄BB已入睡,
我倆亦去了TWG嘆下茶休息一下,
再等BB醒來時就乘船回港,
今次兩日一夜澳門遊好開心,
我想我們應該有排都唔會去澳門,
BB你要好好記住今次旅程喇~



4 則留言:

  1. 以前我地成日去,而家少左,酒店太貴,留番D錢去第二度好過!

    回覆刪除
    回覆
    1. 現在去澳門真係好貴,來回船票加酒店要幾千,已夠一個人去台灣玩幾日,所以我都唔會自己再比錢去架喇!

      刪除
  2. 見妳地一家真開心,我好耐無去過澳門喇,
    好同意上面位blog友一樣!好貴~~
    個日好多人呀!
    我去過香港TWG!

    回覆刪除
    回覆
    1. 去澳門真的好貴,冇乜特別不用再去

      刪除